Baza wiedzy

Jeśli zdecydowałeś się schudnąć oraz zadbać o swój stan zdrowia to dobrze trafiłeś!

Dr Barbara uwzględniając choroby dietozależne pomoże Ci zmienić skład Twojego organizmu, co przy właściwym praktykowaniu zaleceń spowoduje spadek masy ciała, wzrost wydajności oraz poprawę Twojego samopoczucia.

Pamiętaj! Aby dojść do celu, który sobie wyznaczyłeś, powinieneś realizować plan diety w 100% oraz połączyć go z aktywnością fizyczną.

Aby system skutecznie generował dietę dopasowaną do potrzeb Twojego organizmu, powinieneś systematycznie wprowadzać dane takie jak: aktualna waga (około 1 raz w tygodniu), wyniki badań medycznych oraz raportowanie zjedzonych posiłków.

Prawidłowa masa ciała:
Twoje odchudzanie powinno być zdrowe i przemyślane. Zanim zdecydujesz się na dietę, ustal jaką powinieneś mieć masę ciała tak aby Twoje BMI było prawidłowe.
Przykład: jeśli jesteś kobietą powyżej 25. roku życia, a Twój wzrost to 168 cm – Twoja masa ciała powinna wynosić około 60.7 kg.
Prawidłowa masa ciała – mężczyźniPrawidłowa masa ciała – kobiety

Zamienniki produktów:
Jeśli nie lubisz jakiegoś warzywa lub jakiś produkt pozostał w lodówce i nie chcesz go zmarnować, skorzystaj z listy zamienników produktów. Lista zawiera obliczenia kaloryczności, które możesz wydrukować, umieścić na lodówce i korzystać z nich w każdym momencie.
Zamienniki owoceZamienniki warzywaZamienniki inne

Godziny spożywanych posiłków:
Pamiętaj, że w zależności od trybu życia powinieneś spożywać posiłki z odpowiednią częstotliwością. Najlepiej aby spożywać je co 3-4 godziny, śniadanie najpóźniej na 2 godziny po przebudzeniu, natomiast kolację nie później niż 2-3 godziny przed snem.
Godziny spożywanych posiłków

DrBarbara.pl Quiz – Czy Twoja dieta Cię postarza?
Odpowiedz na 12 pytań i dowiedz się czy Twoja dieta nadaje skórze młodzieńczy blask?
Quiz – Czy Twoja dieta Cię postarza?

KROK PO ROKU
Jak rozpocząć współpracę z Dr Barbara time to eat healthy?

1. Odwiedź stronę www.drBarbara.pl
(to już zrobiłeś, brawo!)
2. Zarejestruj się w serwisie internetowy poprzez zakładkę „wypróbuj”.
    a. rejestracja wymaga podania imienia, nazwiska, adresu mailowego, hasła oraz przeczytania i akceptacji regulaminu, oświadczenia pełnoletności oraz zgody prawnej
    b. na podany adres mailowy przysłany zostanie „link aktywacyjny” – należy go kliknąć w celu aktywacji systemu.
3. Następnie „zaloguj się”, podając adres mailowy i hasło (te same co podczas rejestracji)
4. Wybierz interesujący Cię pakiet: Indywidualny / Rodzina / Smart Shopping List określając preferowany przez Ciebie czas trwania usługi.
(możesz wybrać pierwsze 7 dni za darmo)
5. Zapłać za usługę zgodnie ze wskazówkami.
6. Uzupełnij kwestionariusz, dzięki któremu poznamy Ciebie i potrzeby Twojego organizmu aby skutecznie zaopiekować się Tobą i Twoim zdrowiem.
7. Za pomocą telefonu i/lub tabletu (z systemem operacyjnym Android lub IOS) ściągnij aplikację Dr Barbara wyszukując ją przez Google Play lub App Store.
8. Korzystaj z aplikacji każdego dnia.

POWODZENIA!